Datingsidor

det här med datingsidor! jag gjorde ju en sida på mötesplatsen för skojs skull för någon vecka sen, och ni såg ju liksom freaksen jag hittade som jag bloggat om innan... ehm ja det finns en hel del sånna. men jag har fan hittat flera hetingar nu som kan vara rätt så intressanta faktiskt! mmhh ;)

- du en sak innan jag drar. varför finns vi? vad gör våra liv värdefulla?
- ehm va?
- fuck it. godnatt

finns en hel del konstiga människor helt enkelt, men nånstans ska jag väl kunna hitta en någorlunda normal kille

Kommentarer
Postat av: Svensson

Finns en del normala folk där med ja :) roligt att läsa din blogg! Bra att förgylla lunchen med ;)

2009-12-11 @ 12:53:53
URL: http://msvensson.blogspot.com
Postat av: sara

får hoppas det alltså, kommer fram till slut! ;) sjukt roligt att höra du, tack så mycket! :D

2009-12-11 @ 18:46:21
URL: http://sarasthl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0