Helgen

i fredags var det först avskedsfest hos pernilla in tågarp. black eyed peas ft. david guetta - i gotta feeling blev knappt uttjatad haha. tog sen tåget in till stan och hamnade på tivvan hela kvällen. vinyl- & schlagerbaren var det som gällde. sjukt längesen jag var ute en fredag, men massa gott folk! pallar inte att jag alltid vill gå själv och stanna kvar i stan ett tag när alla ska hem haha. tur så hittade jag iaf malin & viki senare och tog taxi hem med dem! ;) som sagt blev jag sjukt bakis, fast jag inte druckit alls mycket. (drack ju en del, men  finns ju faktiskt de gånger man druckit betydligt mycket mer andra gånger utan att bli bakis) meen får va glad ändå, blir fan aldrig bakis annars - vilket är rätt gott.  och igår.. jag säger;  champagne,  rosé & sjukt god mat! det blev förfest hemma hos sanne som firade sin 20årsdag på tisdag. som vi  krängde mat alltså, alla hade sparat sig hela dagen o inte käkat någonting haha. sanne & sebbe drog till club in och jag, alexandra, my, pråme & hanna drog till bakom. va på pascha också men var mycket bättre på red bulls efterfest på bakom ;) har massa bilder på kameran men funkar inte att ladda upp bilder här. testar imorgon igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0