Vem fan e mads?

äntligen! nu har jag slitit färdigt på findus för i sommar - knappt glad jag är för det! men är fortfarande pank så inte riktigt hundra än.. åe jag vet, inte varit någon höjdare de senaste dagarna men inom en vecka beräknas jag vara sjukt glad igen om allt nu går som det ska ;) å just ja, hade förresten findusfest i onsdags.. började med mat, tårta och tal från ledningen på findus sen vidare mot mickep för en go förfest med singstar, en hel del dricka och shottar. eller ja blev väl mest shottar för min, linus och christoffers del.. men vi va ju ändå dem tre som mådde bäst på festen haha harre. glömde dock hjärnan hemma hos micke. istället för att ta med jacka och min väska med ID, plånbok, mobil osv. hade jag gått ut med en tastyhousepåse med ett par extra skor. smaart tjej! haha nä men de blev en go kväll ändå ;) ikväll är det avskedsfest för vår kära pernilla som lämnar oss ett år för usa. denna kvällen ska ju knappt bli minnesvärd för henne, mahaa! VEM FAN E MADS?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0