Telia suxx

sover sjukt bra nuförtiden. förutom att pappa kom in klockan 8 imorse, rullade upp min rullgardin för att vattna blommorna! trodde jag skulle dö. fick värsta utbrottet. pappa bara "ne men sara, ta det lite lugnare så går det lättare att somna om" så försökte jag coola ner mig lite. sen börjar han snacka med mig igen. sara ska jag öppna altanen så det blir lite drag genom rummet? jatack. och du sara!  vad gör du nu om det kommer in någon här och larmet går? MEN PAPPA! ja, vad gör du? då hade man ju bara lust att.. men du låter bara larmet va på så larmet ringer upp mig, så kommer jag. OKEJ HEJDÅ!!!! snacka om att jag va glad då, hade gått och lagt mig kl tre på natten också. somnade iaf gott och  vaknade halv 2 och sen har datorn & internet bråkat med mig hela dagen :( telia suxx! annars har jag mest chillat idag. sprungit och powerwalkat och såklart kolla mitt kära ph <3 det är lätt det hetaste programmet just nu. kan inte bärga mig till imorgonkväll då två nya avsnitt kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0