Sjukt besviken

idag har jag varit på väla med mamsen. hittade inte något speciellt där förutom ett halsband som jag även köpte lite grejer till för att  kunna göra om de sen. men jag och mammi gav inte upp för det utan åkte dirr ner till stan. där hitta jag två par jeansleggings på vila :) de ena paret var med slitningar på benen och de andra var vanliga med dragkedja nere i stupet. sjukt snygga ! hittade även en gråbrun vanlig tee på gina tricot och en jättesöt beigebrun långarmad  tröja som var ganska kort i längden. sen köpte jag även lite smått & gott. bla en hårinpackning för mitt slitna hår :( vet snart inte vad jag ska göra med det.. men efter jag tagit av extensionsen lär jag få klippa av en hel del, ;( buhu. och min frisör kommer vilja få mig att färga håret brunt/rött sen eftersom håret blir mindre slitet om man får i mer pigment i. den dagen ser jag INTE fram emot..

efter stan med mamma drog jag mig vidare mot solhuset på råå för o få lite färg. inte solat nu på ett bra tag så var dags nu. första gången jag solar där. vilken skön service ! mäkta imponerad. rundvisning på hela våningen, instruktioner för hur solariumet skulle användas på bästa sätt och en hel vägg med stora speglar och bord där de erbjöd dig sminkborttagningsmedel, våtservetter, bodylotions, hårspray, etc! ganska billigt också, 60:- för 30 min. helt okej! finns billigare ställen men om jag jämför med där jag brukar sola förutom tre torn så är det ganska normalt.

skyndade sedan mig hem, hoppa in i duschen och gjorde vid mig snabbt och körde sen in till stan igen. satt på docken tillsammans med tasha & belinda. riktigt mysigt faktiskt :) snackade om allt man kan tänka sig? men en hel del killsnack som vanligt haha! :) alltid trevligt med dem töserna. sen kom jenny också förbi en sväng, men stanna inte speciellt länge haha. sedan var jag typ tvungen att köra som idiot hem för jag skulle köra och lämna alla tjejerna utan att missa paradise hotel! de två sista avsnitten! sjukligt bra ju.. tyvärr vann helt fel personer (!) grymt besviken på juryn och man kan väl få vara extra sur på nicoline för att hon hade den avgörande rösten.. jacob & karina skulle vara det vinnande paret. de är dem två som fått kämpa mest för att hålla sig kvar av alla finalisterna. och fattar inte hur man inte kan ge karina den credd som hon ska ha för hon spelat som hon gjort? karina spelade både smartast och taktiskt av alla spelarna där inne! och diana & nick? glidit på räkmackor hela vägen. liksom hur svårt är det att hänga på teresa som probably var den svagaste & kassaste spelaren där inne? och diana har inte glänst i närheten utav vad karina gjort i sina utmaningar! fett besviken så nu ska jag faktiskt sova. natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DEn Cred JACOB förtjänar, Fuck karina !!

2009-08-29 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0