Godnatt på er

paradise är slut för ikväll och jag har nyss tagit mig en nice lång dusch, hunnit smörja in mig och satt på mig något mysigt :) fått riktigt mycket gjort idag känner jag. bland annat tvättat mina vita converse som inte var så vita längre efter helgens bravader, satt igång disken och tömt den, städat undan min säng som var så full av kläder att jag fått sova i min brors säng två nätter i rad.. satt igång tvättmaskinen för smutstvätten och vek in de rena plaggen i garderoben. och ovanpå detta har jag målat och städat både badrummen & köket! nu måste ni också tyckt jag varit rätt duktig ;) inte hunnit med sånt när jag jobba på findus så skönt att få lite gjort nu och samtidigt få pappa att bli lite glad på mig

nu är det dags för mig att krypa ner i min goa säng, natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0