@ Dahlgrens

fin kväll igår. som vanligt va jag värsta tidsoptimisten och kom klart inte i tid. det råkar ju alltid blir så? orsaken brukar vara duschen och brist på planering. men det är ju faktiskt sjukt skönt att duscha. missade tåget in till stan så för att inte komma två timmar senare fick jag istället ta bilen in. fast gick ganska bra ändå, kom kanske bara 30 min - 1 timme sent. men bättre sent än aldirg dude! mycket trevligt hos johanna. på nån vänster kommer man alltid in på ämnet sex när johanna är med? mycket sexuell tjej! men vi älskar henne ändå haha <3 iaf en liten go förfest med massa snack, toapapper och dricka, sen åkte vi med johanna t. ner till stan och drog in på bakom. sen skulle tvunget jag, jenny, johanna & koko betala 120 spänn för att vara inne på tempel i fem minuter? ingen vet varför.

galen kväll med en hel del minnen & minnesluckor. sen när ställena stängt och vi skulle hem till johanna så hände något? jag gick med johanna, didde, erik & jens. ni vet, går o snackar och sånt, sen plötsligt inser jag, erik & jens att de e bara vi tre kvar? nu dagen efter fick jag höra att johanna hade sagt att det fanns en snabbare väg, märkte jag då inte ju haha. men då hade vi visst valt och gå den långa vägen. viktigt med motion right. väl hemma och nerbäddade kom danni hem gråtandes. stackarn hade trillat och slått armbågen och alla plåsterna som johanna hade att erbjuda var redan använda på förfesten i ansikten och på helt meningslösa ställen haha. slutade med att johannas säng blev ganska blodig.

dagen efter körde jag alla till mcd sen drog jag hem & kollade film och sedan gårkvällen har jag faktiskt varit fett opepp på att göra något så jag är rätt nöjd med min helg ändå :) nu ska jag nog sätta på en film till sen é det natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0