Ayia napa

riktigt ledsen nu :( jobbat sönder hela jävla sommaren och ville resa dirr när jag slutat slava. hittat värsta fina resan. flyg till ayia napa på måndag, 2 veckor inkl. ungdomshotell & taxi till hotellet för 3400kr. men såklart kan ingen åka. antingen ska folket jobba eller så har de inga pengar. fyfan vad detta suger. hade varit sjukt kul och resa  till värmen, festa & ha kul med någon/några i 2 veckor. nej men om någon kan & är sugen på en riktigt go resa tsm med en go bränna så är det bara att adda mig på msn fort som fan eller smsa mig !

 


bilder tagna från polares sida som nyss kom hem från ayia napa

ps. 0702980176


Kommentarer
Postat av: tizor

palla svininfluensa, go magaluf!!!

2009-08-29 @ 19:34:05
Postat av: Anonym

vad heter du på msn då? är du seriös? :o för jag vill åka :D :D :D :D

2009-08-30 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0