Vipkväll på gina

idag har jag legat ute på altanen o solat, lagat mat och varit på stan med johaenna. handlade present till elin & kunde givetvis inte låta bli att handla till mig själv också haha. blev en fil, concealer, ett halsband och två somriga klänningar. så när jag & johanna står i kassan på gina tricot fick vi visst 20 % rabatt, en gina tricot kasse värd 30 kr + en sån rulle man tar bort damm & saker från kläderna värd 20kr, vi bara huh? sen när vi skulle ut så bjöd dem på salta pinnar, jordnötter och cider - ännu med huh (?!) tydligen var det någon vipkväll på gina den kvällen, hahah. bra där (!) meen lite rabatt och gratissaker e ju aldrig fel aight

Kommentarer
Postat av: johanna

whaaaat?! fick du sån rulle också?! det fick inte jag :(

2009-04-24 @ 09:34:26
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0