Vilket skämt man är

satt nyss och skrev tenta, vilket skämt jag var helt seriöst - redan anmält mig till omtentan, haha (!) nästa gång tänker jag fan inte vara sjuk och tänker definitivt ha förberett mig tidigare - istället för dagen innan. hur jävla lyckat är det liksom. vi som pluggar på högskola går vidare så jäkla fort också, redan sen vi snacka om det jag hade prov på idag har vi snart haft tenta på typ 10 andra kapitel. och vet att jag är så jäkla trött på det - på skolan alltså, velat hoppa av hur många gånger som helst. men först var det "näe, nu har jag redan gått två månader" - och nu är det knappt två månader kvar, och ju mer tid som slinker förbi blir det bara dummare och dummare att hoppa av. och tänkte jag inte hoppa av efter två månader, tänker jag definitivt inte hoppa av nu. ska bara klara dem sista tre tentorna sen är jag fan klar. sen ska jag belöna mig själv med pengar, massa ledighet & långresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0