Fredag & lördag

sjuk sjuk helg - orkar inte dra hela historien (!) men kan väl dra en liten en. i fredags vart det middag, efterrätt + förfest hos malin, där vi hade en överrasknings-/avskedsfest för rebecca som ska gå en bartenderutbildning på cypern i fyra månader. det var riktigt trevligt hemma hos malin, men alla var ändå på en utgång. så det blev tivvan för hela slanten. ssssickkk! hade sjukt roligt och kom hem fint osv. och som vanligt gillar jag att ringa folk mitt i nätterna (?) så om någon är som mig - pratsugen mellan 3 och 6 på natten så finns jag för er (!) ;) hahah. dagen efter var det frukost aka. bakismat  + snack om gårdagen hos mallan och sen var man på det igen.. det var ju jaconellis födelsedagsfest. började göra vid mig hos johanna, stressad som fan och fortfarande lite energidrycks-skakis från gårdagen men det gick. gick dock inte så bra resten av kvällen? HAHA. spiknykter trillar jag ner för en trappa vid hälsobacken, landar på knäna, glider ner typ fem trappsteg, kan inte röra mig och så har jag fastnat med min klack i min tröja där bak HAHAH. under den minuten hann två par fråga mig om de gick bra och om jag behövde hjälp innan johanna sa något (?!) hahah. jag bara "nee, johanna hjälper mig!?!?" naaat. hon bara "ojjj, du har lite smuts på knäet" ÅH, tack johanna ;)  filmade sedan hela kvällen och jag har en hel drös med sjuka filmklipp på min mobil.. varav många är hemliga (!) hahah. hade sjukt trevligt, längsen de va vi tre <3 saknat er mina brudar! vi drog alla ut sen, dock splittrades många haha. jag kom in på tivvan, men var sjukt pank o ville inte låna och så - så istället drog jag till knutan, hängde på stinsen, shakespeare och mötte upp linda, jenny, phille & emil o drog till bakom aahrrr. en hel gratiskväll med massa shots och dans - sjukt bra. till sist har som vanligt alla gått? eller något? jag var iaf själv med phille, så vi drog o handla en kebabis och träffade jenny & linda på knutan.. sen kommer johanna dit, med två killar (?) hahah johanna bara: "e de lugnt om vi sover fyra i min säng?" "jag tar soffan ;)" "saaraaa, e där mer plats i soffan eller?" "eeh nää, jag e så fet så jag måste ha den för mig själv".. hahah! men vad gjorde man resten av kvällen? snackade i telefon kanske (?) hmmm busted. dock hade jag tydligen drömt om att johanna stönat inatt - liksom verkligen vaknat o typ suckat.. och tänkt "shit, hur fan stönar hon?" , dragit filten över huvudet och försökt somna om - vilket hon tydligen INTE hade .. haha nog grym man är som hallucinerar och drömmer om att johanna stönar för mig (!) hahah ;) eeeh, det blev rätt långt ändå (?) hahah. skriver mer sen babes

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha trust me, jag hade inget o stöna åt! fyfan vad jobbig natt. men en heeeeeelt lovely söndag ! :D <3

2009-04-28 @ 15:48:53
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0