Sjukt bra kväll

sjuk kväll igår, hade riktigt jävla roligt - bästa kvällen på länge. började med middag hos jenny som hade massa brudar hos sig för att fira hennes bday, sen blev det förfest och sen vidare mot cardinal. jenny fyllde 19 så man gjorde ju vad man kunde för att fylla henne, och jag lyckades nog rätt bra! ;) inte nyktert hemma hos jenny inte, haha (!) bra musik på cardan, så det var veven som gällde hela kvällen fan. drog från cardinal vid halv 5 och skulle få skjuts, men ville inte snylta så jag hängde med linda och hennes två polare från göteborg i stan till halv 7 på morgonen - bra där. sen tog vi taxi hem till den ena, trada till kl 8 typ (?), sov typ en-två timmar, sen tog jag och linda bussen hem vid elva,  så jäkla nice

    
 här sov jag & lindis inatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0