Pengar i midsommar

cyklade till jobbet igår fast jag var sjuk. fick dock sluta tidigare eftersom dem tyckte synd om mig - dem såg att jag inte såg speciellt kry ut haha. käkade när jag kom hem och sen deckade jag framför tvn och last king of scotland. fortfarande lite sjukis, men bara ont i halsen och slö idag. var iaf hos tandläkaren i morse, inga hål eller något. duktigt. blev ju lite pigg på att vara ännu duktigare då, så när jag kom hem började jag deklarera. vet inte hur många samtal jag ringt till nordea och skatteverket. sen att ligga som nr 173 i kön och vänta minst 5 minuter innan man får snacka med någon, varje gång man ringer - är ju inte det roligaste. men fixade e-legitimationen och sen gick allting som en dans - och nu får jag skattepengarna innan midsommar. wiee, välbehövliga pengar (!) =) nu är det dags för mig att städa huset så pappa blir lite glad, och sen kan man ju hoppas att mitt legg dyker upp i städandet (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0