Mycket trevligt väder

har varit världens skönaste väder ute nu i dagarna ju, så jäkla härligt. inte orkat skriva riktigt då, om man nu måste ha en ursäkt för man inte skrivit till sina trogna läsare haha. men i fredags la jag ute och stekte på min altan någon timme sen vid tretiden någongång drog jag in till stan och mös med några goa brudar på hampan. sjukt nice, drog hem vid femtiden och började göra vid mig inför sannes välkommen hem middag - som då varit borta i australien i 7 månader. mycket trevligt, fick dock inte festa mycket med henne eftersom det första hon gör inne på bakom är att slå en tjej så hon blir utslängd (!) HAHA. får ta igen det en annan gång snäckan! ;) så kl 3 börjar jag känna mig sjukt rastlös (?) vad hände där liksom.. så kl 3 på natten gick jag hem till dahl och phille och börjar trada med dom - var vaken hela jävla natten och klockan 8 på morgonen bestämde jag mig för att dra hem efter ingen sömn alls. så kl 8 tar jag bussen till råå, tar av mig mina 12 centimetrare och börjar SPRINGA hem. sprang alltså barfota hela vägen hem till gantofta, mhm nice med en go joggingrunda så där på morgonkvisten. kom hem och sov EN timme (!) sen la jag ute och solade till kl 17. fick typ ingeeen färg, en liten pyttelinje typ. kul när man ligger där hela dagen liksom (?) fete inlägget detta blev, och orkar inte skriva mer om gårdagen nu, snart ett jäkla A4-papper ju - skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0