jesusa connysson

dagen efter var ju helt grym - vi snackar om söndagen alltså.. helt bakis, rastlösa och hur trötta som helst. filmade i princip allting som hände, lurade folk och spelade in de och hade typ världens torraste humor. ex emil. han är lätt den killen med sämst minne. jag & johanna diskuterade det som fan. "asså man hade typ kunnat lura han att han varit med i hitlerjugen och emil hade bara sagt typ: "neee, ofta jag skulle göra de.. har kompisar som e utlänningar.. "så hade man myttat ihop en sammanhängande historia och talat in "emil, det gjorde du faktiskt" sen emil bara: nee, allvar? fan va pinsamt - kommer inte ihåg det, shitt.. fan vad dålig jag känner mig nu" hahaha. och när vi lura kabbe, "nee? asså jag var riktigt full men var itne på bakom.. tror jag?" - hade inte ens träffat killen den kvällen (!)  internt, inte alla fattar vad jag snackar om just nu och vad vi lurade dem med. men kul var det (!) haha. var iaf på väla, och jag hade fett ont i fötterna. johanna tvingade mig att köpa ett par svarta sandaler med en rosett på (?) hade hellre gått i flipflops helt seriöst.. kände mig som jesus i dem skorna alltså - dem var så jäkla fula och jag skämdes som fan. så från och med söndags har jag blivit jesusa.. jesusa connysson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0