Ändå rätt snällt

tur att inlägget man skrivit kommer upp typ fem timmar efter (?) hahah bra där.  hur som helst, igår var jag då på min bästa polares 20 års fest som var tillför de närmsta vännerna och släkten. god mat, trevligt folk och sånt, hur nice som helst. drack en cider bara, tänkte köra lite sen men pallade dock inte. var riktigt trött redan vid klockan ett och sabbe var också en nykter alkoholist så hon körde mig hem, snällt hihi. och som ni vet så hade jag inte sovit på typ hur många timmar som helst, så somnade som en stock. så kl 5 ringer någon och väcker mig när jag sover som bäst, som myyycket väl vet om att jag inte kunnat sova ett skit och tradar sönder i 20 minuter - nää men bra där, tur jag inte hade några problem med att somna om sen igen (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0