Inte riktigt morgonpigg

fyfan, idag känner jag mig inte riktigt morgonpigg.. är så jäkla trött. och bättre blir det ju inte när man har en riktigt jobbig pappa som ställer tusen onödiga frågor när man precis vaknat. och då snackar vi frågor som "vattna jag blommorna i lördags?"  vafan, inte helvete vet jag. sen när han börjar sjunga och skrika till massa kassa rix fm låtar och schlager hits vill man ju bara ta sitt liv.. men inte nog med det, efter han skrikit och visslat klart på en av världens mest irriterande låt ska han tvunget klämma in en fråga också "sara, var har jag fått den låten ifrån?"  kan folk inte bara fatta att man e lite känslig för sånt på morgnarna? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0