Löning & studiebidrag

uppe med tuppen, oh ja.  men som tur är e inte pappa uppe..  idag går man i skolan 8-12, acceptabelt liksom? idag är det även det torsdagen den 25:e idag, vilket betyder att de flesta får lön eller studiebidrag antingen idag eller imorgon. gissar på att det kommer bli rätt fett på club monte imorgon, alla brukar ju bli helt galna när de fått pengar (?) hade iaf sjukt kul på förra club monte, meen allting blir ju vad man gör det till och jag är ju inte den som låter mig själv ha tråkigt när jag är ute och festar - viktigt. skola dagen efter på fredagen också, men så är livet som student på campus liksom.. torsdagar är ju den dagen studenter festar som hårdast, och kanske lördagar. så jag lovar att jag inte kommer vara den enda som sitter bakis i föreläsningssalen på fredag morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0