Inte lugnt igår nej

blev inte lugnt igår nej.. sabbe & markus var hos mig lite innan vi drog in till stan. sen blev det utposten, bakom och sen cardinal. hade ju tagit med grejer och allt så att jag kunde dra direkt från cardinal till skolan, som jag då började kl 8. anteckningsblock, penna, nya kläder, tandborste och tandkräm osv - allting va med! sabbe tillät mig dock inte vila på knutpunkten tills jag började skolan så vi tog taxi hem. då tänkte ju sabbe KÖRA hem från mig, va hände där (?!)  men tvingade ner henne i min säng sen decka vi rätt fort. så kl 7 vaknar jag av mitt alarm, går upp och tvättar av sminket (nog gött o sova med det? fyfan) och börjar sminka mig på nytt. efter fem minuter inser jag hur jävla skönt det var att sova, så jag skippade skolan och sov till jag inte hade fler föreläsningar.. så jäkla härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0